środa, 8 lipca 2015

Sposób na krytykę


   Sam nie dawno miałem sporo kompleksów co do krytyki innych. W pewien sposób mnie to blokowało w osiąganiu nowych celów. Albo po prostu źle znosisz wyzwiska innych lub nie radzisz sobie z krytyką.
  To mam dla ciebie jedną prostą technikę która pomoże Ci nie zwracać praktycznie uwagi na hejt
Ja tą technikę nazywam trzy za i  trzy przeciw :) Polega ona na tym że, jeśli ci ktoś mówi że, jesteś głupi to dajesz sobie 3 argumenty  że jesteś głupi np:
jeśli Cię zainteresowało to zapraszam do czytania dalej
1. jestem głupi bo nie ogarniam matematyki
2.jestem głupi bo jestem słaby z fizyki
3.jestem głupi bo nie umiem gotować (ja potrafię wszystkie zupki chińskie ugotować)
 Jak masz argumenty że jesteś głupi to teraz czas na argumenty za tym że nie jesteś głupi
1. potrafię do perfekcji kontrolować swoje emocje
2.jestem zabawny do bólu :)
3.Bardzo dobrze pływam na windsurfingu i bardzo szybko się nauczyłem i do tego sam wszystko musiałem opanować

To jest bardzo prosta technika mi zawsze pomaga mam nadzieję że, Będziesz to używał i zostawisz komentarz co o tym sądzisz możesz też obserwować Mojego bloga bo, niedługo zaczynamy   Projekt
MISTRZ PEWNOŚCI SIEBIE zaczynamy 1 sierpnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za skomentowanie