środa, 20 stycznia 2016

Ukryty potencjał


Co odsuwasz w czasie z powodu strachu ?
  „Zazwyczaj najbardziej obawiamy się tego co, większość z nas powinna zrobić”. Ważna rozmowa, telefon, Jakie kolwiek działanie. Obawa przed nie znanym blokuje nas od zrobienia czegoś co powinniśmy dawno zrobić. Dlaczego nie zrobić tego teraz ? okazuje się z treści książki 4-godzinny tydzień pracy. Że liczba niezręcznych rozmów, telefonów sytuacji świadczy o twoim sukcesie. Zapamiętaj W rzeczach których się najbardziej obawiamy jest ukryty potencjał. Mam dla ciebie proste ćwiczonko wypisz rzeczy których się najbardziej obawiasz. I codziennie rób jedną rzecz której się obawiasz. Podniesie to twój poziom pewności siebie i może szybciej osiągniesz sukces. Rzeczy których ja się obawiam wypisałem na grupie

Zapraszam do grupy z tego powodu że posty są tam wcześniej. I na grupie jest dużo więcej wiedzy niż na blogu. 

7 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :D Oj ja się obawiam wieeelu rzeczy xd
    Mam nadzieję, że wkrótce wszystkie uda mi się zrealizować :3

    blog-bloggerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do grupy na fb niedługo napisze jak to robić :)
      https://www.facebook.com/groups/1653273094904785/

      Usuń
  2. Zgadzam się z tobą jak najbardziej. I to ćwiczenie jest super, na szczęście nie doświadczam stresu. Nie wiem, taki jestem bezstresowy, och.
    Niestety fejsbuka nie posiadam.

    bjutifiut-lajf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK BYŚ NIE BYŁ BEZSTRESOWY to już byś dawno nie żył :) stres to system obronny :)

      Usuń
  3. Woow... Dobry pomysł na ćwiczenie. Lista już wisi na moim biurku i od za dwie godziny zaczynam ją powoli realizować :)
    Pozdrawiam! ;*

    http://klatwa-blizniakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetnie :)
      zapraszam do grupy na fb niedługo pokaże czego ja sie obawiam :)
      https://www.facebook.com/groups/1653273094904785/

      Usuń
  4. Już lista zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za skomentowanie