poniedziałek, 9 listopada 2015

mój sekret

TREŚĆ DLA OSÓB DOROSŁYCH ZAWIERA KONTROWERSYJNE SKRYTY MYŚLOWE I PRZEKLEŃSTWA
Jeśli myślisz  że zdradzę ci jakiś osobisty sekret to spierdalaj nic nie powiem. W tym poście mogę ci powiedzieć jak przestałem nad używać alkoholu    oraz jak przestałem marnować czas na pierdoły. Od razu ci mówię że nie na wszystkich to działa żeby potem nie było pierdolenia ale na mnie te techniki nie działają. Nie podoba się nie czytaj ja to robię dla siebie nie dla ciebie  mam nadzieje że to jest jasne ten blog to jest moją próba stworzenia otoczenia w którym wszyscy się na wzajem wspierają a na razie tak nie jest  więc robię to dla siebie i jeśli naprawdę ci się to podoba to napisz jakiś kom może być nawet super :) Jeśli już nie wyszedłeś z bloga obrażony to jeśli chcesz to czytaj dalej. bo nie mam zamiaru wchodzić ci w dupę z tym blogiem wcześniej tak robiłem a teraz już mi się nie chce :)
 A o to mój sekret. Pamiętam jak miałem problem z jedzeniem czekolady więc co zrobiłem ?
zjadłem tyle czekolady że nie pytaj o szczegóły sam domyśl sie co było jak przez całe dwa dni jadłem tylko czekoladę pomyśl że przez prawie 7 miesięcy nie mogłem patrzeć na czekoladę  teraz jem czekoladę bo coś sie stało nie wiem do końca co że ją jem ale jem tylko batona max na tydzień bo na sam widok mi nie dobrze ten muj sekret możesz zastosować do wszystkiego o ile jesteś troche rozgarnięty dam ci fajny przykład :) jeśli jesteś uzależniony od walenia konia  to wal cały dzień gwarancja że już więcej nie zawalisz 100% a jeśli nie to na pewno masz na miecha spokój. Chłopak który sobie rano zwali już nie myśli wgl. o dziewczynie bo już jest w tej swerze ustawiony  jeśli ci sie podoba mój punkt widzenia i chcesz dołaczyć do mojej'' sekty'' to zapraszam na grupa   fanpage  a jeśli czytasz i nie wiesz kto to pisze to jestem Michał Krysiewicz  i jeśli myślisz że przyjmę cie na fb to huja nie przyjmuje nie znajomych jest grupa i fanpage bloga i jeśli będę miał kaprys to nauczę
was jak żonglować 3 piłkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za skomentowanie