środa, 25 listopada 2015

musisz ? nic nie musisz masz wybór

  Siedzę sobie czytam książkę i dostałem olśnienia.Dla czego czytam tą książkę i jestem nią pod jarany jak mała świnka.A jak mam przeczytać lekturę ze szkoły to leci w kąt.Wiedziałem już o tym dawno ale musi mi nadając taki moment olśnienia. Zamień muszę na wybieram słyszałem i czytałem to z 50 razy ale do tej pory nie zrobiło ta ma mnie wrażenia jak dziś. Wiele rzeczy robimy z przymusu tak jak w szkole,musisz się uczyć bo nie zdasz. Ja jako mistrz odkładania jak słyszę muszę to od razu sobie odpuszczam naukę. Powiedzmy że to jest protest. Pacjenci w szpitalach często nie biorą leków bo muszą, myślą ze nie maja wyboru. Myślę że zmiana MUSZĘ NA WYBIERAM to jedna z największych zmian jakie zaszły w moim umyśle. Podsumowując zacznij świadomie kierować swoim życiem po przez wybieranie a nie ''muszenie'' to pomoże ci w pewnym stopniu zmniejszyć odkładanie działania. Jeśli przeczytałeś ten post i myślisz że ta wiedza też ci pomoże to podziel się nią z innymi po prostu udostępnij.  A jeśli masz jakieś masz jakieś wątpliwości pytania sugestie to zostaw koma  i oczywiście zapraszam na fanpage i grupę dziękuje za przeczytanie i za wsparcie :) UWAGA dla osób które będą najbardziej aktywne na blogu i na fb czeka nagroda w formie wideo. CONTROL EMOTIONS 2.0. Więc zachęcam do komentowania bo to za jakiś czas będzie płatne i będzie kosztować ok 50 zł albo i więcej..

4 komentarze:

  1. Ja czytam lektury po to, aby przekonać się czy naprawdę to dzieła. Wybieram czytanie, nie zmuszam się do niego. Pewnie przez ten przymus tyle ludzi nie czyta.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne podejście dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zamiast chodzenia do szkoły wybrałeś pisanie bloga. Co prawda bardzo nieudolnie Ci to idzie. "Muszenie" czy wymuszanie? Po to chodzi się do szkoły by nauczyć się mówić, czytać, pisać w języku polskim. A Ty na to wygląda masz z tym wszystkim problem. Może jednak czas poświęcić nauce a nie jakimś bzdetom? Żeby Cię gdziekolwiek chcieli zatrudnić też musisz mieć jakąkolwiek wiedzę.

    PS: jeśli chcesz zarabiać jakiekolwiek pieniądze na swoim PSEUDOblogu musisz nauczyć się pisowni. Słowo "muszenie" nie występuje w języku polskim.
    Pozdrawiam, dobry kolega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za twoją troskę DOBRY KOLEGO. No i mam nadzieje że nauczysz mnie pisać. I w planach mam dużo więcej bzdetów niż ci się wydaje :)
      pozdrawiam DOBRY KOLEGO :)

      Usuń

dziękuje za skomentowanie