środa, 18 listopada 2015

SUKCES

Od małego są nam wpajane pewne zasady takie jak na temat sukcesu na pewno słyszałeś o tym jak coś ci sie nie uda to już stracone. czyli jeśli zaczniesz i ci sie nie uda to już masz tego nie robić i za wszystko złe jesteś karany nie umiesz jedynka w szkole chce ci w dzisiejszym poście przedstawić schemat którym kierują sie ludzie sukcesu  ja też dążę do tego by stać się człowiekiem sukcesu. Jeśli pierwszy raz czytasz bloga to witam cie w świecie mojej wizji i myśli a nazywam się Michał Krysiewicz a gdziś powiem ci o mechanizmach jakimi rządzi sie sukces

 Przeciwieństwem sukcesu nie jest porażka tylko PRZECIĘTNOŚĆ wbij to sobie w zakuty łeb do sukcesu prowadzi cie ogromna liczba porażek. Jak  byłeś mały to jak przewróciłeś się na rowerze to już nie jeździłeś ? no mam nadzieje że byłeś uparty jak jak :)  na pewno nie było też tak że wsiadłeś i odrazu pojechałeś .Nawet ci powie sam rub tak żebyś jechał na krawędzi a wrosnie ci pewnosć siebie   wysuń wniosek i zastosuj to do swojego życia jeśli podoba cie się mój punkt widzenia napisz w komie a jeśli chcesz dołączyć do mojej sekty na fb to masz linki  GRUPA   fanpage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za skomentowanie