środa, 11 listopada 2015

uwierz w siebie jesteś nie samo-witą istotą

ile razy zmarnowałeś okazje na to aby spróbować czegoś nowego ? 
Ile razy paraliżował cie strach przed tym by pokazać innym twoje idee marzenia ? 
ile razy nie zrobiłeś czegoś bo SIADŁA CI PSYCHIKA ? 
Czy masz już dość dla tego że nic nie robisz i złe się czujesz w swoim ciele ? 
 Pamiętam kiedyś poszedłem na siłownie i w pewnym momencie pomyślałem że mi się nie uda, a w rzeczywistość i  miałem bardzo dużo siły żeby podnieść kilka razy sztangę. Zgadnij co się stało jak zwątpiłem ? sztanga od razu zaczęła gnieść klatkę piersiową tylko dla tego że zwątpiłem. wiele było takich sytuacji że zwątpiłem w siebie co niosło za sobą nawet fizyczny bul. Dlaczego tak jest że zaczynamy wątpić w swoje  możliwości?  Postaram ci się to pewien sposób opisać. Wyobraź sobie że mózg to cwana bestia stanowi 2% masy twojego ciała a pobiera aż 20% energii z całego organizmu. I oczywiści największa bujda to że używamy tylko 10% swojego mózgu. o tuż podczas ćwiczeń fizycznych jak mózg już ma powiedzmy dosyć to podsuwa ci fajne myśli że nie dasz rady a potem pojawia się bul. a w bólu jestem wstanie wykonać ok 3 powtórzeń. Zapamiętaj jeśli mózg ci podpowiada ci że nie dasz rady TO ŁŻE bo jesteś w stanie to zrobić to tyle o siłowni 
    Jak uwierzyć w siebie ? to bardzo proste zacznij myśleć że ci się uda  a nie sam sobie kopiesz duł 
Jeśli wydaje ci sie że dasz rady to zobacz jaką Jesteś niesamowitą istotą. Żyjemy od X lat i jeszcze nikt nie wie jak czytać w myślach. Taki mamy skomplikowany mozg wszystkie mięśnie idealne połączone by modź robić co chcesz. To dlaczego wciąż siedzisz na dupie i mówisz że się nie da ? 
Jeśli chodź trochę ci otworzyłem oczy lub cie zainspirowałem to zostaw komentarz abym wiedział czy takie posty ci się  podobają i oczywiście udostępnij bo tym więcej osób jest na blogu to tym więcej problemów do rozwiązania. twoje udostępnienie może pomudz innej osobie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za skomentowanie