środa, 2 grudnia 2015

3 najważniejsza zasada

Zaczynam od trzeciej zasady bo tak :D Ile razy stało się tak że miałeś  super pomysł albo coś do zrobienia?  kurcze ja to tylko żałuje że mi to tyle zajęło żeby do tego dojść a jaka jest ta zasada ? ZAPISUJ SWOJE WNIOSKI I WSZYSTKIE POMYSŁY  i . WSZYSTKO nic trudnego ja od nie dawna zapisuje. Zawsze jak mam coś na myśli to biorę mój super notesik mały chiński ołóweczek i zapisuje wszystko co na myśl się na pa toczy większość postów to moje wnioski  z zeszycików :P  dlaczego ołówek a nie długopis ? bo mam fajny ołówek i mi sie nim fajnie pisze. Jesli będziesz chciał zobaczyć swoje myśli albo pomysły to najzwyczajniej w świecie zajrzysz do notesu się .Jeśli doceniasz moją prace to udostępnij, skomentuj,dołącz do grupy na fb polub fanpage będę ci bardzo wdzięczny. Jeśli chodzi o zasady to one są moje

4 komentarze:

  1. Ten blog jest świetny.. prosty, ale świetny ;3 serio. Nic nie zmieniaj w swoich notkach bo przyjemnie się je czyta ;3
    zapraszam http://walczac-o-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki:) wiesz fajnie sie czyta. ale ja chce żebyś to stosowała i żebyś pokazywała mi EFEKTY

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za skomentowanie