środa, 9 grudnia 2015

Wizalizacja

Do czego służy wizualizacja
     Do zwiększenia pewności siebie. Pisałem o tym wcześniej był to wybór swojego Herosa. W tej wizualizacji chodziło o to abyś wyobraził siebie w danej sytuacji.  Ja bardzo często  stosuje technikę herosa bo po prostu jest bardzo dobra. tutaj masz link mistrz-pewności-cz2.
  Możesz również zwiększyć swoją kreatywność
 Rozwijania swoich umiejętności. Ja wizualizowałem siebie że żongluje trzema piłkami. Już po dwóch tygodniach żaglowałem. Polecam też tobie sprawdzić wizualizacje jeśli masz darta, jak by ktoś nie wiedział to jest gra co się rzuca lotkami w tarcze. Po rzucaj sobie i oblicz jaki masz wynik. Następnie przez ok. 2 tygodnie wizualizuj sobie że trafiasz same dziesiątki i nie rzucaj ani razu przez ten czas. Gwarantuje ci że twój wynik będzie dużo lepszy niż poprzednio
  I coś dla sportowców wizualizuj swój poziom motywacji. Jak trenujesz na treningu. Wyobrażaj sobie jak będziesz wyglądał za X czas
  I możesz wykorzystać to do nieskończonej liczby pomysłów
 JAK WIZUALIZOWAĆ
Po prostu zamknij oczy i wyobrażaj sobie swój cel jak byś go osiągnął. Niech nie brakuje szczegółów kolorów, emocji, dźwięków, smaku, zapachu, ruchu, uczuć. Niech będą bardzo wyraźne. Ciekawiej by było żebyś to robił systematycznie. wieczorem i rano do tego zapisz swoje cele abyś wiedział co wizualizować.
  Ona po prostu sprawia, że rośnie skuteczność pracy mózgu. Badania naukowe dowodzą, że gdy wykonujesz jakąś czynność, w twoim mózgu zachodzą te same procesy, które by zachodziły, gdybyś jedynie żywo wyobrażał sobie tę czynność. Reasumując – mózg nie widzi różnicy między wizualizacją a przeżywaniem tego naprawdę. Gdy każdego dnia wizualizujesz swoje cele jako już osiągnięte, w twojej podświadomości powstaje konflikt między tym, co sobie wyobrażasz, a tym co rzeczywiście masz. I co wówczas robi twoja podświadomość? Próbuje zmienić sytuację, w które żyjesz. Czyli dąży do twoich wy wizualizowanych celów to na tyle napisz w komie jakie cele będziesz wizualizował.
   Na koniec swojej wizualizacji daj jej ocenę od 1-5 Kryteria oceniania na grupie na fb. PAMIĘTAJ ZADNA TECHNIKA CI NIE POMOŻE JESLI NIE ZACZNIESZ JEJ STOSOWAĆ
 Z góry dziękuje za twojego koma .jak nie wiesz co napisać w komie to po prostu napisz fajne albo coś w tym stylu żebym wiedział że przeczytałeś. Dzięki waszym komentarzom ja sam mogę się rozwijać nawet o tym nie wiedziałem. Pewna osoba miała problem to jej pomogłem i do tego wymyśliłem 2 nowe techniki tylko dlatego że ta osoba podzieliła się swoim punktem widzenia.
 

2 komentarze:

  1. Kiedyś w jakiejś książce przeczytałam, że jeśli wątpi się w swoje zwycięstwo, przegra się na pewno. I chociaż nie do końca się z tym zgadzam to wizualizacja pomaga ( chociaż ja ją odbierałam jako motywację, ale obrazowałam mniej więcej tak samo).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegrana to jest wtedy jak grasz w tenis na poniżej swoich możliwości, a w rzeczywiście możesz wygrać fartem. A porażka to jest w tedy jak przegrasz jak dawałaś z siebie wszystko. mam nadzieje że widzisz różnice. Mam dla cb ćwiczonko :) powtarzaj sobie że jesteś ekologiczna i za tydzień przy kolejnym poscie mi napisz czy coś to dało

      Usuń

dziękuje za skomentowanie